Klantenservice

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan even contact met ons op. We helpen u graag.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? 
In principe wordt een bestelling (indien op voorraad) binnen twee werkdagen bij u thuis afgeleverd. Als de levertijd onverhoopt langer is, nemen wij hierover contact met u op. Uw bestelling wordt door PostNL bezorgd. PostNL bezorgt op alle dagen.

Wanneer u na 3 werkdagen na ontvangst van onze verzendings e-mail nog niks ontvangen heeft, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 036-5467050. Wij starten dan een onderzoek naar uw zending.
 
Brengt Kappershandel bezorgkosten in rekening?
Ja, Kappershandel brengt bij bestellingen binnen Nederland eenmalig €4,95 excl. btw bezorgkosten in rekening. Boven een orderbedrag van € 150,- excl. btw vervallen de verzendkosten.
 
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Jazeker. Als u artikelen in uw winkelwagentje plaatst, dan kunt u er voor kiezen om de artikelen in onze cash&carry kappersgroothandel aan de Katernstraat 33F in Almere af te halen. U kunt uw bestelling dan vooruit betalen met iDeal, het bedrag handmatig per bank over maken of contant of met pin betalen bij onze kassa.
 
Op welke manieren kan ik betalen?
De makkelijkste manier om internetbestellingen te betalen is met iDeal. U rekent dan snel en veilig af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. De betaling wordt direct verwerkt, zodat u uw bestelling zo snel mogelijk in huis heeft. U kunt met iDeal betalen als u bankiert bij ABN AMRO, SNS bank, ING, RABOBANK, ASN BANK, REGIO BANK, TRIODOS BANK, VAN LANSCHOT BANKIERS EN KNAB. 
U kunt ook gewoon vooruit betalen via uw bank. U maakt in dit geval het factuurbedrag handmatig over. 
 
Hoe werkt iDeal?
Als u de juiste artikelen in uw winkelwagen heeft geplaatst klikt u op “bestelling afronden”. U kiest er vervolgens voor om de bestelling thuis te laten bezorgen en te betalen via iDeal, of om de bestelling in de winkel in Almere op te halen en vooruit te betalen via iDeal. U vult uw gegevens in en u selecteert vervolgens de bank waar u bankiert. U komt direct in het internetbankierprogramma van uw eigen bank. Alle relevante gegevens voor de betaling zijn al ingevuld. U keurt de betaling goed en u krijgt een bevestiging van de bank.
 
Wat moet ik doen als mijn bestelling defect of beschadigd wordt afgeleverd?
Neem in dit geval even contact met ons op. Afhankelijk van het defect of de beschadiging zorgen wij dan voor een passende oplossing.
 
Hoe zit het met garantie?
Voor alle producten die u bij ons koopt geldt de fabrieksgarantie. Deze is in de garantievoorwaarden van de fabrikant vastgelegd. In deze voorwaarden staat onder andere wanneer er sprake is van garantie en hoe lang de garantietermijn is. De garantievoorwaarden zijn per fabrikant verschillend. Neem voor specifieke garantievragen even contact met ons op.
 
Kan ik een afspraak maken voor een aflevering?
Natuurlijk kunt u zelf aangeven op welk moment u de bestelling wilt ontvangen. Geeft u in dit geval bij de bestelling in het opmerkingenveld even aan naar welke datum uw voorkeur uitgaat.
 
Kan ik een bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling onder bepaalde voorwaarden retourneren. Op alle aankopen zijn onze algemene verkoopvoorwaarden van toepassing. Voor het retourneren van bestellingen geldt in ieder geval dat het artikel compleet en onbeschadigd is en dat het nog in de originele verpakking zit. Neem voor het retourneren van artikelen even contact met ons op. Wij geven in geen geval geld terug.
 
Wat is het bankrekeningnummer van Kappershandel?
Als u uw betaling handmatig via de bank wilt regelen, dan kunt u de betaling overmaken op onderstaande rekeningnummer:
Rabobank NL79RABO0127826785  (bic code RABONL2U) t.n.v. Kappershandel B.V. in Almere

Neem contact op
* Verplichte velden